Jeśli masz w sobie:
- Pozytywne nastawienie i uśmiech, którym przywitasz klienta
- Umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klienta żeby mu doradzić
- Troskę o dobre relacje z klientem i współpracownikami
- Dbanie o swój wizerunek i Twojego miejsca pracy
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Zadbamy o rozwój tych predyspozycji zapewniając Ci:
- Kompleksowy pakiet szkoleń pod opieką naszej kadry
- Indywidualny plan rozwoju i nauki
- Możliwość aktywnego poznania usług naszego obiektu sportowego i pływalni
- Dzięki temu Twoje naturalne talenty zyskają solidne wsparcie, a Ty poczujesz się pewnie i swobodnie na stanowisku:
Pracownik działu obsługi klientaZapewniamy bezpieczeństwo zatrudnienia:
- Umowa o pracę dająca wszystkie uprawnienia pracownicze
- Wynagrodzenie wraz z systemem prowizyjnym
- Korzystanie z zajęć sportowych
- Kawa/herbata
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
Przy wyborze kandydatów oprócz naturalnych predyspozycji dodatkowo punktujemy:
- Posiadane doświadczenie w obsłudze klienta i w sprzedaży
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i rozwiązywania problemów
- Dyspozycyjność, gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy
- Umiejętność dobrej i samodzielnej organizacji pracy oraz współpracy w zespole
Do Twoich głównych obowiązków będzie należała:
- Obsługa klienta zgodna ze standardami firmy: sprzedaż bezpośrednia, odbieranie telefonów, korespondencji mailowej oraz tradycyjnej
- Prowadzanie rezerwacji do wewnętrznego systemu i optymalne zapełnienie kalendarza
- Aktywne pozyskiwanie Klientów zainteresowanych ofertą Obiektu
- Realizowanie planów sprzedażowych
- Wystawianie faktur i innych dokumentów rozliczeniowych
- Obsługa urządzeń biurowych.
kod ref.: SNG/REC w tytule e-maila prosimy przesłać na adres:praca@nowa-gdynia.pl
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.