PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Stacja Nowa GdyniaPraca w SNGPRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Jeśli masz w sobie:

  • Pozytywne nastawienie i uśmiech, którym przywitasz klienta
  • Umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klienta żeby mu doradzić
  • Troskę o dobre relacje z klientem i współpracownikami
  • Dbanie o swój wizerunek i Twojego miejsca pracy
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
 Zadbamy o rozwój tych predyspozycji zapewniając Ci:

  • Kompleksowy pakiet szkoleń pod opieką naszej kadry
  • Indywidualny plan rozwoju i nauki
  • Możliwość aktywnego poznania usług naszego obiektu sportowego i pływalni
  • Dzięki temu Twoje naturalne talenty zyskają solidne wsparcie, a Ty poczujesz się pewnie i swobodnie na stanowisku:


Pracownik działu obsługi klienta

Zapewniamy bezpieczeństwo zatrudnienia:

  • Umowa o pracę dająca wszystkie uprawnienia pracownicze
  • Wynagrodzenie wraz z systemem prowizyjnym
  • Korzystanie z zajęć sportowych
  • Kawa/herbata
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie

 Przy wyborze kandydatów oprócz naturalnych predyspozycji dodatkowo punktujemy:
  • Posiadane doświadczenie w obsłudze klienta i w sprzedaży
  • Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i rozwiązywania problemów
  • Dyspozycyjność, gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy
  • Umiejętność dobrej i samodzielnej organizacji pracy oraz współpracy w zespole

Do Twoich głównych obowiązków będzie należała:
  • Obsługa klienta zgodna ze standardami firmy: sprzedaż bezpośrednia, odbieranie telefonów, korespondencji mailowej oraz tradycyjnej
  • Prowadzanie rezerwacji do wewnętrznego systemu i optymalne zapełnienie kalendarza
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów zainteresowanych ofertą Obiektu
  • Realizowanie planów sprzedażowych
  • Wystawianie faktur i innych dokumentów rozliczeniowych
  • Obsługa urządzeń biurowych.


kod ref.: SNG/REC  w tytule e-maila prosimy przesłać na adres:praca@nowa-gdynia.pl

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.