Najwyższy komfort zajęć w Łodzi i Zgierzu

360 Fit Zone

Siłownia

Indoor Cycling-Walking

Fitness


Aeroboks

Wbrew pozorom - bezkontaktowa forma zajęć grupowych. Ciosy, wykopy i uniki w rytm muzyki. Trening o wysokiej intensywności, połączenie spalania i wzmacniania całego organizmu. Jako bonus - podstawy samoobrony. Dedykowane kobietom i mężczyznom na poziomie średniozaawansowanym

Aerodance

Dynamiczny trening choreograficzny, łączący elementy tańca (głównie rytmy latynoskie) i kroków fitness. Zajęcia intensywnie poprawiają samopoczucie, angażują wszystkie partie mięśni sprzyjają koordynacji ruchowej i modelowaniu sylwetki. Trening wydolnościowy, na poziomie średniozaawansowanym.

Brzuch - Uda - Pośladki, czyli BUP

Konkretne zajęcia na konkretne potrzeby. Zajęcia stanowią gimnastykę odchudzającą, składają się z ćwiczeń wzmacniających mięśnie i redukujących tkankę tłuszczową. Składają się z serii powtarzanych od kilku do kilkunastu razy ćwiczeń, ze szczególnym uwzględnieniem partii mięśniowych brzucha, pośladków i ud. Zajęcia przeznaczone dla każdego, również niezależnie od wieku.

Deep Work®

Nowy wymiar treningu funkcjonalnego. Prosty, atletyczny i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Opiera się na pięciu elementach: ziemia, drewno, ogień, metal i woda. Elementy te symbolizują źródła energii i tworzą kompleksowy trening funkcjonalny, skupiający w sobie koncepcję Yin i Yang. Został opracowany tak, aby łączyć w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe. Zajęcia mają na celu wyćwiczyć wszystkie partie mięśni, pozbawić je niezdrowego napięcia i wypracować u uczestników głęboki, uspokajający oddech. deepWORK® to zajęcia dla każdego niezależnie od wieku, poziomu zaawansowania czy płci. Zajęcia odbywają się bez choreografii, bez przyrządów i dają możliwość wyboru odpowiedniej dla siebie wersji danego ćwiczenia.

Fat Killer/Burner

Gdy ma się konkretne cele, nie ma kompromisów. Zajęcia wzmacniająco-spalające o wysokiej intensywności. Trening wzmacniający przeplata się z licznymi wyskokami i podskokami, obejmują również ćwiczenia na matach. Zajęcia kończą się krótka choreografią spalającą. Całość to bardzo dynamicznym trening o dosyć wysokim stopniu zaawansowania. Niezależnie od płci to trening dla lubiących ruszać się intensywnie w rytm energicznej muzyki.

Gimnastyka

Zajęcia o łagodnym charakterze i intensywności dopasowanej indywidualnie do każdego uczestnika. Składają się na nie ćwiczenia poprawiające zarówno kondycję jak i samopoczucie. W czasie zajęć angażujemy równomiernie wszystkie partie mięśni. Trening dedykowane głównie osobom starszym, ale również dla ludzi po urazach, powracających do wcześniejszego poziomu aktywności.

HIIT

Czyli High Intensity Interval Training. Trening po którym można z sali zajęć wyjść nie na dwóch, a na czterech kończynach. Krótki, bo tylko 30 minutowy trening interwałowy o wysokiej instensywności. Są to ćwiczenia przede wszystkim spalająco-wydolnościowy z ewidentymi elementami wzmacniania. Trening dla wszystkich wymagających i aktywnych.

Joga Ogólna

Hatha Joga polega na fizycznym i energetycznym oczyszczaniu organizmu i jest najstarszą znaną formą ćwiczeń fizycznych. W sanskrycie wyraz HATHA jest połączeniem HA - Słońce - i THA - Księżyc i symbolizuje równowagę psychofizyczną organizmu człowieka. W Hatha Joga dążymy do harmonii ciała i umysłu, m.in. poprzez panowanie nad oddychaniem.

Ćwiczenia Hatha Jogi uruchamiając całe ciało, rozszerzają granice naszej świadomości. Pierwszym etapem są ćwiczenia fizyczne zwiększające naszą elastyczność, siłę i wewnętrzną równowagę. Będąc skoncentrowanymi układamy ciało w określonej pozycji (asana) i trwamy w tej pozycji przez jakiś czas. Regularne ćwiczenia pozwalają wyeliminować napięcia w organizmie.

Joga dla kręgosłupa

Łagodniejszy zestaw asan (pozycji) z użyciem pomocy (np. pasek, kostka, bolster czy krzesło) przeznaczony dla osób z problemami zdrowotnymi, jak również dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jogą.

Na tych zajęciach zapoznamy się z podstawową pracą w asanach, będziemy pracować nad wzmocnieniem i uelastycznieniem aparatu ruchu, uwolnimy napięcie z problematycznych partii ciała, a na koniec zrelaksujemy się i pogłębimy oddech.

Jumping

Skacz, skacz, skacz. Kto nie marzył o skakaniu na trampolinie, gdy był dzieckiem? Teraz zupełnie "legalnie" można poskakać sobie mając solidny excuse. Ćwiczenia polegają na skakaniu na trampolinie w rytm odpowiednio dobranej muzyki, w prostych układach choreograficznych i wykonując ćwiczenia wzmacniające.

Trampolina jest wyposażona w stabilny uchwyt, którego wysokość można regulować zgodnie ze wzrostem, który pomaga w koordynacji ćwiczeń. Trening na trampolinie bardzo wzmacnia i kształtuje sylwetkę, szczególnie głębokie mięśnie brzucha i co ważne pozwala szybko spalać tkankę tłuszczową. Sprawia też dużo radości, gdyż ruch skoczny wyjątkowo szybko uwalnia ogromne ilości endorfin. Trening jest odpowiedni dla wszystkich zdrowych i chętnych na intensywny wysiłek.

Kettlebells - Kettle

Trening grupowy, siłowo-wytrzymałościowy przy użyciu kettli. Zajęcia łączą elementy treningu funkcjonalnego z treningiem cardio. Ponieważ w Kettlebells ciężar, z którym ćwiczymy, nie znajduje się bezpośrednio w ręce, a poza nią, stwarza to możliwości ćwiczeń, których nie daje praca z żadnym innym obciążeniem. Cechują go szybkieefekty i zarazem sporo zabawy. Bez elementów choreografii, dobry zarówno dla mężczyzn jak i kobiet.

Pilates

Zestaw ćwiczeń mających na celu stworzenie równowagi w ciele. Nazywany jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój. Szczególny nacisk jest kładziony głównie na mięśnie brzucha i grzbietu. Zajęcia absolutnie dla każdego, zalecane osobom z dolegliwościami kręgosłupa.

Płaski brzuch

Trening mający na celu spalenie tkanki tłuszczowej brzucha i talii, a także wzmocnienie i ukształtowanie znajdujących się tam partii mięśniowych. Część główna treningu to wykonywanie wyselekcjonowanych ćwiczeń na mięśnie proste, skośne i poprzeczne brzucha. Są przeplatane ćwiczeniami mięśni pleców dla zachowania równowagi napięciowej ciała oraz wzmocnienia kręgosłupa. Ostatnia część treningu to  stretching czyli ćwiczenia rozciągające i relaksujące przy spokojnej muzyce. Zajęcia są doskonałym uzupełnieniem ćwiczeń na siłowni. Dla wszystkich.

Power dumbell ® (NOWOŚĆ!)

Trening wytrzymałościowo-siłowy ze sztangami. Dedykowany szczególnie tym, którzy mogą "obyć się" bez choreografii a chcą skoncetrować się na realizacji celów treningowych  Koncepcja Power Dumbell polega na trenowaniu najważniejszych grup mięśniowych za pośrednictwem zmiennego obciążenia na sztandze. Do sztangi dołączone są wymienne talerze o różnej wadze.

Power Joga

Ruch, energia, oddech, flow! Tak pokrótce można określić nasze nowe zajęcia. W czasie tej godziny czeka Was nieustanny ruch poprzez płynne przejścia z jednej asany do kolejnej. Naszym przewodnikiem będzie oddech – głęboki wdech wprowadzający nas do pozycji i wydech wyprowadzający z asany. Sekwencje będą zaskakujące – od asan, które już znacie po zaawansowane wygięcia, mocne skręty czy balanse. Od września ruszamy w nowym, dynamicznym rytmie – przyjdź i sprawdź!

Shape

Trening typowo wzmacniający i modelujący. Ćwiczenia wzmacniają całe ciało i są polecane osobom, która za cel stawiają posiadanie sprężystej i pięknie ukształtowanej sylwetki. Zestawy ćwiczeń rozwijają również siłę organizmu i pozytywnie wpływają na samopoczucie. Zajęciom towarzyszy dynamiczna muzyka. Wielka pigułka pozytywnej energii.

Slim Gym

Autorska lekcja spalająco-wzmacniająca. Lekcja podzielona na utwory, każdy z nich to nowa choreografia przeplatana wzmacnianiem. Trening trwający około 40 min.jest zakończony wzmacnianiem na matach i stretchingiem. Trening na poziomie zaawansowanym jest innowacyjną formą fitnessową dedykowany kobietom i mężczyznom, w każdym wieku, na poziomie średniozaawansowanym.

Step&Shape

Gdy stepy idą w ruch, liczy się przede wszystkim choreografia,  wspomagana obciążnikami, gumami, piłkami czy ciężarkami. Ma charakter ogólnorozwojowy, odbywa się przy utrzymaniu pracy cardio cały czas, co wpływa korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacnianie układu oddechowego. Zajęcia przy dynamicznej muzyce, stopień urozmaicenia układu zależy od zaawansowania ćwiczącej grupy. Na zakończenie kilka ćwiczeń dedykowanych jest mięśniom brzucha. Trening fitness dla wszystkich lubiących choreografię.

Stretching

Zajęcia polegające na rozciąganiu i uelastycznianiu wszystkich partii mięśniowych, a także mające na celu poprawę ukrwienia układu motorycznego. Prowadzone przy spokojnej i relaksacyjnej muzyce. Dzięki regularnemu treningowi ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do innych form aktywności. Doskonale likwiduje przykurcze mięśniowe, zmniejsza ryzyko kontuzji i powiększa fizyczne możliwości.

Tabata

Jest moc! Trening łączący tradycyjne ćwiczenia aerobowe z intensywnym treningiem interwałowym. Opiera się na kilkuminutowych seriach, które polegają na wykonywaniu na zmianę sekwencji dwóch ćwiczeń, w przeróżnych kombinacjach. Pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej i poprawę ogólnej wydolności. Jest treningiem przeznaczonym dla wszystkich, ale gotowych na zwiększoną dawkę wysiłku w krótkim czasie.

TBC

TBC (Total Body Conditioning) oznacza modelowanie całego ciała. Trening ten łączy w sobie ćwiczenia typowo aerobowe, które przyspieszają oddech i puls, ze wzmacnianiem wszystkich partii mięśni. Są to zajęcia choreograficzne w rytm energicznej muzyki z rozmaitymi sprzętami takimi jak hantle, obciążenia na nogi, stepy czy piłki. Trening spalająco-wzmacniający i poprawiający koordynację ruchową. Dedykowany uczestnikom w różnym wieku wymagający jednak sporego zaangażowania.

Trening obwodowy (stacyjny)

Trening spalająco-wzmacniający przy wykorzystaniu prostych w obsłudze urządzeń i bez dużych obciążeń. Opiera się na ćwiczeniach z przyrządami i zamiennie ćwiczeniami stacyjnymi, na stepach, matach, z piłkami itd. W wykorzystywanym w SNG zestawie Technogym Easy Line uczestnicy zajęć sami decydują o intensywności ćwiczeń poprzez siłę jaką wkładają w ćwiczenia. Urządzenia są ustawione na planie koła – stąd też nazwa obwodowy – ułatwiają trenerowi motywowanie uczestników, którzy w określonych interwałach przechodzą do kolejnej "stacji". Trening funkcjonalny i ogólnorozwojowy – idealny dla początkujących użytkowników lub wracających do aktywności po długiej przerwie. Wskazany dla osób starszych i walczących z nadwagą.

Zdrowy kręgosłup

Treningu skoncentrowany na praktykowaniu prawidłowej postawy ciała i wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Celem zajęć jest poprawa ruchomości kręgosłupa i rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. Zajęcia łączą klasyczne ćwiczenia fitness, elementy pilates, rehabilitacji oraz stretchingu, prowadzone w obuwiu lub boso. Doskonałe dla samej profilaktyki kręgosłupa, ale też dla osób po urazach. Zajęcia o niskiej intensywności, odbywają się przy spokojnej muzyce. Odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, w każdym wieku.

Zumba ® fitness

Zajęcia, które są dynamicznym połączeniem fitness i latynoamerykańskiego tańca. Połączenie kroków salsy, rumby, mambo i merange, w ramach treningu fitness. Zajęcia aerobowe, idealne do spalania tkanki tłuszczowej, ćwiczenia ruchowej koordynacji i modelowania sylwetki - szczególnie talii, brzucha, pośladków i ud. Może być idealnym wstępem do nauki tańca. Na pewno pomaga w podnoszeniu poczucia własnej wartości ;)

 

Niezależnie od wieku, płci i sprawności fizycznej - każdy może znaleźć najbardziej mu odpowiadającą formę ćwiczeń Układy choreograficzne o różnym stopniu intensywności, kształtujące mięśnie i modelujące sylwetkę. Intensywne zajęcia wydolnościowe, pozwalające spalić dużo kalorii. Mniej obciążającą gimnastykę dla seniorów, oraz wiele zajęć dedykowanych poszczególnych partiom mięśni.

Więcej w SNG

Mamy przyjemność wspierać kariery wyróżniających się młodych zawodników. Poznajcie sportowe bio Ady Sosnowskiej i Michała Kikosickiego.
Więcej
Powstaniu SNG przyświecała idea "coś dla duszy, coś dla ciała". Stąd pomysł Galerii SNG i regularnych spotkań literackich i publicystycznych. Od kilku lat również muzyka gości w nowogdyńskich plenerach. Zapraszamy do śledzenia zapowiedzi bieżących wydarzeń.
Więcej
Najbogatsza oferta zajęć fitness dla seniorów. A zarazem komfort, cisza i spokój. SNG oferuje wiele atrakcji dedykowanych osobom starszym!
Więcej
Nasza oferta dla biznesu to dopasowane do potrzeb klienta plany motywacyjne i pakiety sportowe finansowane z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Ale przede wszystkim zadowolenie i zdrowie Waszych pracowników.
Więcej
Zrobiliśmy w Stacji Nowa Gdynia już setki zdjęć i cały czas odkrywamy ją na nowo. Zapraszamy do przejrzenia, ale tylko w ramach zachęty - najlepiej jest pojawić się u nas i przekonać na własnej skórze jak w SNG jest pięknie.
Więcej
Formalności są czasem potrzebne. Zestawienie regulaminów obowiązujących w SNG.
Więcej

Trenerzy personalni

Martyna Bielawska


Czytaj
Karolina Fryt-Rybicka


Czytaj
Ewa Kaźmierczak


Czytaj
Maciej Maciejewski


Czytaj
Tomasz Ziętara


Czytaj