Powrót do aktualności

Aquapark - najczęstsze pytania FAQ

14 cze 2021• Aquapark

Szanowni Państwo,

W związku z ogromną ilością zapytań dotyczących  Aquaparku w Stacji Nowa Gdynia  ponownie informujemy, iż opublikujemy osobną informację dotyczącą terminu jego ponownego otwarcia.

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania

Dlaczego jest zamknięty Aquapark skoro nie obowiązują już zakazy działalności?  Jak informowaliśmy, w niekończącym się okresie przedłużania restrykcji prawnych dotyczących prowadzenia działalności Zarząd podjął decyzję o rozpoczęciu remontu kapitalnego podbasenia. W zakresie prac są m.in.: remonty zbiorników wody, wymiana złoż we wszystkich filtrach, remont generatora ozonu, wymiana automatyki atrakcji basenowych i całego systemu uzdatniania wody i inne. 

Kiedy będzie otwarty Aquapark?  Nam też zależy na jak najszybszym zakończeniem prac, robimy wszystko, aby jak najszybciej otworzyć baseny. O terminie poinformujemy w osobnym komunikacie.

Czy karnety/ karty członkowskie będą przedłużone o okres zamknięcia Aquaparku? Tak jak we wszytskich obiektach Stacji Nowa Gdynia w takich sytuacjach karnety są automatycznie przedłużane.

Czy zawieszone umowy obowiązują? W okresie zakazu działalności nie pobieraliśmy płatności za umowy w okresie ich obowiązywania.. Nie ponosili więc Państwo opłat z tego tytułu. W czasie zamknięcia branży fitness część umów wygasła bezkosztowo. Dla osób, które będą chciały zawrzeć nową umowę na poprzednich warunkach cenowych, zagwarantujemy te warunki.

Kiedy ruszą zajęcia Aquaaerobiku? Zajęcia ruszą niezwłocznie po otwarciu pływalni. W tym okresie będzie także opublikowany grafik zajęć basenowych.

Czy Wodniś również wraca? Zajęcia Wodnisia zostaną wznowione jak co roku we wrześniu (pod warunkiem możliowści prowadzenia działalności). Karnety będą automatycznie przedłużone na kolejny sezon z gwarancją ceny. Osoby, które chcą zwrotu ponieśionych kosztów prosimy o kontakt mailowy: rezerwacje@nowa-gdynia.pl

Jak najszybciej skontaktować się z recepcją? Preferujemy kontakt przez infolinię: 691-910-356, mailowy: rezerwacje@nowa-gdynia.pl oraz przez messangera. Przed wysłaniem zapytania prosimy o zapoznanie się z komunikatami na www oraz FB. Znajdziecie tam Państwo odpowiedzi na większość pytań.

 

Z poważaniem,

Zespół Stacji Nowa Gdynia!